Julklappsrunda

Idag är det söndag och jag är ledig. Jag hade lång sovmorgon och försökte verkligen göra allting långsamt och njuta av ledigheten... Men så svårt det är! Jag är inte van att vara ledig och vet inte riktigt hur man gör för att koppla av. Inte på egen hand i alla fall...

Efter tolv när affärerna öppnat gick jag en runda på stan tillsammans med Malin. Vi var ute på julklappsjakt i flera timmar. Jag köpte dok inga julklappar idag, bara några småsaker till mig själv. Jag känner mig faktiskt ganska klar med årets klappar. Nöjd.

Nu på kvällen har jag slagit in julklappar, gjort pizzamackor och kollat tv. Somnade till och med framför tvn, fastän jag hade sovmorgon imorse. Nu kollar jag på Beck, men väntar på att James ska ringa.

Hoppas jag får tillbaks min kamera i början på veckan som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0