Solig söndag

Äntligen är min kamera tillbaks. Jag passade på att ta några bilder när jag gick längs havet på väg till Aspöfärjan. Det har varit jättefint väder idag och solen har skinit. Men med sol kommer kyla och det har varit riktigt bistert ute idag. Brrrr!

Jag åkte ut till Aspö vid halv två. Började med att hälsa på mormor och Kerstin. Vi kollade på gamla bilder och pratade i ett par timmar innan pappa kom och hämtade oss. Vid halv fem var vi på plats i kyrkan för att titta på det årliga luciatåget. Det var jättefint med både barn och vuxna. Efter kyrkceremonin åkte vi hem och åt middag. Pappa hade lagat köttfärslimpa. Mormor stannadeför middag och Kerstin åkte in till stan för att hinna med tåget hem.

Nu sitter jag på färjan på väg hem till mitt. Imorgon är det måndag igen och dags för jobb. Helgen går så himla snabb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0