Inköpsresa och Farsdag

Uppe med tuppen och på resande fot klockan sju på morgonen. Idag har vi varit i Glimåkra för ett besök på Hittarps handelsträdgård. Krukor, vaser, växter och pynt blev inhandlat inför julens rusch. Jätteroligt att åka på leverantörernas öppna hus och se deras lager på riktigt. Denna gång framförallt att se alla julstjärnor i växthusen. Wow!



Och så är det Farsdag på samma gång. GRATTIS PAPPA! (och alla andra pappor). Vi firade min pappa lite igår då jag kom ut till ön efter jobbet. Han fick blommor, choklad och triisslotter. Det blev i alla fall 50 kr i vinst.

Passade även på att hälsa på både farmor farfar och mormor morfar när jag ändå var ute på ön i tid. Roligt att se alla igen, även om det var snabba besök. Hemma hos mamma och pappa blev det hemlagad pizza. GOTT! Måste säga att jag är ganska bra på att bygga pizzor med många ingredienser på, eller hur pappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0