Kreativitet på jobbet

Full fart framåt! Bara en vecka kvar tills allt drar igång på riktigt. Nästa helg är det nämligen första advent, och innan dess vill folk ha blommor och pynt i hemmen. Det är då vi säljer som bäst :) Klart man ska ha julstjärnor och hyacinter hemma till advent?! Och allra helst en maffig adventsbukett också. Jo visst, vi kan sälja, det lovar jag.

Jag älskar att jobba vid jul. Det är alltid massor som ska göras och folk spenderar sina pengar. Tror jag jobbar bäst med jobb upp över öronen. Att alltid ha nånting att göra får igång mig på riktigt.

Denna veckan har vi börjat förbereda en del inför adventsveckan. Har fixat med saker som måste hinnas med innan allt drar igång och påbörjat saker att sälja. Så himla roligt!

Jag har kännt mig extra kreativ och har gjort en massa spektakulära arrangemang och konstruktioner den senaste tiden. Tror jag fick mig en idéchock efter inspirationskvällen i Växjö. Roligt! Så nu skapar jag både på jobbet och hemma. Har bland annat fixat två vackra hjärtan att hänga i fönstret nu till jul och planterat ett fint ljusfat. Svårt att lämna jobbet bakom sig när man gått hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0