Vinterpromenad, fika, julklappsjakt och brödbak

Idag är det söndag och jag har varit ledig. Började dagen med sovmorgon. Struntade faktiskt i att ställa klockan igårnatt när jag kom hem efter jobbet. Fast jag vaknade ändå vid åtta idag, men låg kvar i sängen till strax innan nio. Skönt. Efter frukosten gick jag på en promenad med Malin och hennes vän från Varberg. Hon hade aldrig varit i Karlskrona förut så vi gick en liten stadsvandring i vår vintriga stad. Vi avslutade med fika på mysiga Systrarna Lindqvists där vi åt hembakta godsaker.

Mitt på dagen började det snöa kaotiskt. Det vräkte ner och alla blev förvandlade till snögubbar. Jag gick en en liten julklappsrunda på stan för att fixa de sista små sakerna. Nu känner jag mig nöjd för i år. Bara en liten sak kvar.

Nu på kvällen har jag bakat julbröd. Jag mixade några av mina favouritrecept och skapade mitt egna julbröd :) Och det blev hur gott som helst! Mums! Skulle nog kunna äta upp hela limpan utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0