Dagen

Ja då var det måndag igen. Bara tre dagar kvar till jag åker till England och 5 dar kvar till Paris :) På jobbet har det varit helt okej. Jag slutade redan klockan tre, vilket var skönt. Gick hem och fixade i ordning med helgens tvätt. Vid fyra kom pappa över för att hjälpa mig att sätta upp några hyllor som fått vänta ett litet tag. Och sen kom även mamma förbi för en snabbvisit. Blev riktigt fint tycker jag. När mamma och pappa gått tog jag mig ett litet powernap. En timme senare gav jag mig ut på en promenad. Skönt att få i sig lite frisk luft. För friskt är precis vad det är ute just nu. Lite halvruggigt i blåsten, men härligt. Väl hemma igen fixade jag snabbmiddag. Gjorde mig ett par pizzamackor med mammas köttfärs. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0