På resande fot (igen)

Tillbaks på tåget igen. Denna gång bär det av mot Egypten. Blir en kvällsvisit hos moster Kerstin i Malmö före avfärd mot Kairo kl 05.00 imon morgon. Flyget avgår 07.15, och jag behöver vara på flygplatsen för att checka in minst en timme innan. Behöver därför ta tåget över till Köpenhamn 05.22.

Så nu har jag ett par timmar framför mig på detta välbekanta tåg... Tycker inte alls att det är kul att åka tåg längre... Känner till denna sträckan alltför väl nu. Men kan man inte flyga som en fågel, så får man snällt använda transportmedel... Tur att jag har datorn och internet med mig i alla fall! Och en stor påse resegodis som Ulrika skickat med mig. Vilken chef man har! Som både ger en ledighet och resegodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0