Packar för värmen

Pust och stön... Packa är inte en favoritsyssla precis... Usch vad tråkigt... Så himla svårt att bestämma vad man ska ta med sig! Jag vet att jag alltid tar med mig för mycket, men har väldigt svårt för att gallra ur vad som inte kommer att behövas. Hade nog varit bäst om nån annan gick igenom min packning och sorterade ut onödiga plagg. Får väl se om moster min kan ge en hjälpande hand imonkväll. Svårast är att packa kläder för 30-35 graders värme då man inte får visa varken axlar eller knän... Märkligt land.

Just nu har jag i alla fall tagit en paus och läser istället igenom alla papper som ska med. Mycket att tänka på innan man ger sig av!

Såhär ser vädret ut för Kairo och Luxor fem dagar framöver:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0