Godmorgon hösten

Blåsigt värre! Har nyss varit ute på en morgonpromenad i det friska höstvädret. Temperaturen har sjunkit rejält de senaste dagarna och idag var det bara 9 grader när jag gav mig ut vid åttatiden. Till skillnad från i lördags då folk promenerade i shorts och t-shirt. Nu blev det höst på riktigt. Ruggigt och blåsigt, men ganska mysigt ändå. Jag älskar ju att krypa ner under filten och tända massa ljus. För att inte tala om alla vackra färger som pryder naturen! Det var först idag som jag insåg att träden faktiskt börjat övergå i rostiga höstfärger och till och med tappat en del löv. Hösten är här för att stanna! Brrrrrr... På med tjocka kläder, mössa och vantar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0