Godmorgon

Uppe innan tuppen? Jag har börjat morgonen med en tidig men uppfriskande morgonpromenad. Två minuter i 6 satte jag fart i promenadskorna. Så himla skönt att börja dagen med en promenad. Särskillt när man ger sig av ut i mörkret och senare möts av en vacker soluppgång. Jag älskar det! Extra gott att sätta sig ner och äta frukost när man är riktigt hungrig. Frukost är det bästa målet på hela dagen.

Nu bär det strax av till jobbet. Jag har uppdraget att ta mig ner till Scandic hotellet och se över de växter och arrangemang vi servar den med varje vecka. Därefter blir det en fullspeckad dag med mycket mässförberedelser. Både Ulrika och jag är fulla med ideér och inspiration för att fixa bästa montern. Ni ska väl på Bomässan i Östersjöhallen och Idrottshallen nu till helgen? Där kommer i alla fall jag att befinna mig fredag, lördag och söndag. Ta er en tur ner till mässan och spana in allt lyx!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0