Ledig

Idag är jag ledig. Känns behövligt efter förra veckans intensiva slit inför mässan. Har inte planerat in något särskilly för dagen. Men har lagt in en maskin tvätt och varit ute på promenad. Unnade mig till och med en sovmorgon. Inte varje dag man går och lägger sig utan att ställa klockan. Vaknade som vanligt halv sju och trodde att det var dags att gå upp. Men jag somnade om och vaknade alldeles lagom strax före åtta igen.

Nu ska jag göra ett litet röj i mitt hem. Behöver ta ett varv med dammsugaren och vika tvätt. Annars ska jag mest vara ledig och göra ingenting. För det är precis det jag behöver just nu. Rensa hjärnan och samla in ny energi för resten av veckan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0