Back in town

Tillbaks i Sverige, tillbaks i stan, tillbaks på jobb. Nu är det vanliga rutiner i några dar innan jag beger mig mot Göteborg torsdag kväll. Mycket resande för tillfället. Men jag klagar inte. Till helgen ska jag träffa Erik och Amanda som jag bodde tillsammans med under min tid i Sydney, Australien. Erik är svensk och Amanda från Sydafrika. De har nu fått en liten son, Elliot, och är på Sverigevisit under några veckor. Ska bli kul att få träffa dem igen! Var ju ett ganska långt tag sen vi sågs senast. Och nu är de tre istället för två. Passar även på att hälsa på Elin, som jag för övrigt ska bo hos under vistelsen. Men först jobb i några dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0