Bästa jobbet i bästa butiken

Jag har det bästa jobbet man tänka sig! Oftast i alla fall. Jag får hjälpa till att sprida glädje och lycka tillsammans med andra. För blommor gör väl alla glad? Eller? I alla fall så hoppas jag det. Det gör mig så glad att se mina kunde nöjda! Det betyder mycket. Framförallt att de litar på mig. Inte alla som har det förtroendet för en! Men de flesta som handlar hos oss på Lindohfs vet att vi är bra och kan det vi sysslar med, det vill säga blommor. Skönt när en kund ber en göra nåt "snyggt" och överlåter jobbet helt till mig. Jag ställer några ledande frågor för att få veta nåt mer om mottagaren och efter snabb tankeverksamhet och kvicka fingrar så har jag satt ihop något personligt och eget. Det här med blommor är min grej! Och jag älskar det! Och att få jobba i Karlskronas bästa butik är en merit det också. Men vad hade butiken varit utan personalen? Just det... Inte mycket! Så jag bestämmer mig för att ta åt mig lite av berömmen vi får för att vara stans bästa butik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0