Torsdag

Ännu en dag är förbi. Och jag hann med allt trots stök och ändringar. Fick göra 10 st lagerbladskransar till imorgon istället för till lördag. Så det blev lite halvkörigt ett tag när brud- och begravningsbeställningarna rullade in. Men jag är snabb och effektiv. Snodde ihop kistdekorationen sista kvarten innan stängning vid sex. 18.20 var jag klar med det mesta, bara banden till kistan kvar att texta, vilket bara tog ett par minuter.

Stannade kvar på jobbet för att ringa ett viktigt samtal inför måndag då jag åker på jobbmöte i Stockholm. Tänkte mig ett kort snabbt samtal, men drog ut på tiden och vi pratade i över en halvtimme! Så jag blev sen att möta upp Emma... Men hon höll modet uppe och vi gik till Royal Thai för en god mättande middag. Trevligt såhär en torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0