Göteborg

Jag har alltid sagt att jag gillar Göteborg. Och jag säger det igen! Man känner sig alltid välkommen här. Glada trevliga människor och i övrigt en fin och härlig stad.

Kvällens möte gick kanon. Allt flöt på bra och vi fick massor med positiva ord både i pausen och efteråt. Ikväll hade vi även med oss Jesper Kärrbrink, ny vd för Euroflorist. Vanligtvis ser och hör vi honom genom en Epp, men ikväll i verkligheten. Trevligt! Roligt för oss som annars hör honom via en inspelning vid varje möte. Skönt med lite variation såhär fjärde veckan.

Denna veckan är det jag, Gunilla och Anna-Karin som står för underhållningen. Annika har vi lämnat var i norr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0