Förberedelser...

I onsdags fick jag hem min provleverans med blommor inför visningarna. Så idag har jag stått hela dagen och jobbat med mina ideér som nu äntligen blivit verklighet. Efter månaders planering, skissande och tänkade är nu tiden inne och på söndag flyger jag till Sundsvall. På måndag morgon kör vi mot Luleå för turnéns första medlemsmöte. Och min första visning nånsin! Jag är spänd och taggad! Det ska bli så himla roligt! Och idag har jag hittat känslan. Att få provgöra grejerna kändes bra. Nu börjar verkligheten närma sig och det är upp till bevis som gäller!

Igår var jag leidg från mitt vanliga jobb på Lindohfs. Istället bockade jag av min "måste-göra-lista" och fick det mesta uträttat. Köpte bland annat en ny liten resväska inför turnén. Lagom stor för en veckan packning. Godkänd som handbagage om jag skulle vilja. Perfekt!

På kvällen tog jag och Ulrika oss en runda i skogen. Vi plockade lärkkottar, mossa och grenar till mig och affären. Det blev mörkt snabbt, men vi hann med vad vi skulle. Jag följde med Ulrika hem och hon bjöd på sen snabbmiddag. Trevligt.

Idag har jag också varit ledig från mitt vanliga jobb för att få ordning på allt inför EF-turnén. Har varit igång mellan 9 och 6. Tiden går snabbt när man har roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0