Lördagskväll på jobb

Ja, här står jag på jobbet en lördagskväll. Det måste väl ändå vara ett starkt bevis på att jag älskar mitt jobb? Funderar och klurar på idéer till vad jag ska presentera på mötet i Stockholm på måndag. Jag vet, jag har inte berättat om vad det är jag ska syssla med till hösten, men det kommer, jag lovar! Måste bara ha lite mer tid på mig att dra hela historien. Det är ett stort uppdrag!

Nu är jag nöjd för ikväll. Full med mossa och skräp hela jag, känns dessutom som att det kryper precis överallt. Äsch, att vara ren är onödigt.

Har fått ihop en del saker som kanske kan vara nåt att ha. Vi får se. Nu går jag hem för ikväll. Återkommer med mer info imorgon när jag är pigg och fräsch igen! Då ska jag berätta allt för er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0