6,5

Efter jobbet i lördags cyklade jag ut till Rosenholm för att säga hej till Adam på Boda Borg. Han jobbar mycket nu då de kör Halloweentema i en vecka. Passade på att heja och sprang därefter 6,5 km slingan i skogen. Gick mycket bättre än förväntat! Trodde det skulle vara betydligt jobbigare än jag upplevde det. Jag tog mig runt på 40 minuter. Helt okej ändå :) Efter löpningen tog jag en liten nedvarvningspromenad i området och cyklade därefter hem. Bra lördagseftermiddag!

Senare på kvällen blev jag upphämtad av Adam. Vi var bjudna på middag hemma hos hans familj. God mat, "Så mycket bättre" på tv och därefter spelet "Med andra ord". Mycket trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0