Härlig ledig dag!

Solen skiner och jag är ledig! Jag har semester! Hör inte till vanligheterna. Började denna ljuvliga dag med en härlig morgonpromenad runt Saltö och Dragsö. 75 minuter rask promenad i solsken! Underbart!



Klockan tio var jag på Frisörcompaniet för klippning. Skönt att fixa till håret lite. Har känts som svinto de senaste veckorna. För att inte tala om hur det har sett ut efter Halloween! Nu är det i alla fall tvättat, klippt och uttunnat. Fräscht.

Har även hunnit med en liten tur på stan. Köpte skidstrumpor och ett par nya löparskor. Ett par med rejält  grepp så jag slipper halka. För imorse var det rejält halt. Frost och isfläckar på både asfalt och grus... Så nu har jag investerat i ett par riktiga terränglöparskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0