Final i Malmö

6 veckor har gått, 22 städer har besökts och 24 av 24 möten är nu avklarade. Wow! Bra jobbat! Tänk vad tiden går. Men vad roligt vi har haft. Lärorikt och jättekul! Sorgset att det snart är över. Hur ska vi överleva utan varandra?! Jag, Gunilla och Annika har ju blivit som en liten familj under de här veckorna tillsammans. Att vara tillsammans från 07-00 måndag till fredag gör att man skapar en speciell relation till varandra. På ett bra vis såklart. Men självklart hoppas jag att vi kommer att hålla kontakten och förhoppningsvis även att arbeta tillsamans igen?! Så vi skippade hejdået och avslutade med att vi ses istället.

Sista mötet hölls på Euroflorists hemmaplan Malmö. Det var många från kontoret som kom och Malmö satte publikrekord. Har förstått att de hört gott om turnén, och antar att många ville se oss in action. Roligt! Och visst var det uppskattat! Vi fick åter igen många posotiva ord och hylningar. Mycket trevligt. Extra roligt att få träffa kontorsfolket som jag vanligtvis bara hör via telefon och kundtjänst.

Vi körde på som vanligt och tycker att mötet gick bra. På plats, dagen till ära, hade vi både Rickard och Jesper. Vilket jag tror många uppskattade. Sista mötet, finalen på turnén, va rsåklart något speciellt. Konstigt att veta att man står där på scenen inför folk för sista gången (det här tillfället). Men vi höll ihop bra och det mesta gick av vana och rutin som på räls. Jag hoppas att alla, både Euroflorists kontorister, och såklart alla florister är nöjda med kvällen. Det är vi. Tack!

Före pausen var det aningen tyst i publiken. Fullsatt i lokalen, men inga frågor eller diskussioner. Men som vaniligt, efter pausen och kaffet, hade folk vaknat till. Andra halvlek var mer fartfylld! Applåder, fnitter och prat. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0