Kalmar

Dagen har spenderats i Kalmar tillsammans med chefen och vänner. Först ett besök på Tomtebo, vår blomstergrossist, som hade öppet hus under dagen. Vi passade även på att ta en snabbis på IKEA. Blev som vanligt en tyngre kasse än planerat... Hade egentligen bara tänkt köpa nytt täcke och kuddar, men fick även med mig ljus, handdukar, godis och lite andra bra och ha saker.

Efter IKEA åkte vi till gallerian Baronen inne i Kalmar. Lunch och shopping! Blev inte särskilt mycket shopping, mer än en kjol och en väska. Inga skor och ingen vinterjacka. Inget som jag behövde helt enkelt.


Tillbaks i Karlskrona igen fick jag snabba mig ner till handbollen för att se Adam och grabbarna spela macth. Vinst, somvanligt. Hann i alla fall se andra halvan.

Vilken etrevlig dag! Fint väder och trevligt sällskap! Toppen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0