Phuu...

Det tar på krafterna att sätta sig in i de gamla vardagsrutinerna... Helt slut faktiskt! Brukade sällan hända förr. Har från och med i måndags bestämt mig för att ta tag i livet igen. Framförallt att sätta igång med träningen igen, som tyvärr legat nere ett tag. Svårt att hålla igång på samma vis när man jobbar borta i veckorna.

Men nu är jag på g igen! Har lagt upp ett träningsschema och hoppas att kunna hålla detta fram till nyår. Vet redan nu att jobbet kommer att störa planeringen en del när det närmar sig jul, men jag ska göra så gott jag kan! Ambitionen finns där :)

Sitter nu i soffan efter en effektiv dag med jobb, träning och promenad. Slut i hela kroppen. Känner hur varje liten kroppsdel fått anstränga sig efter kvällens Powerpump- och Corepass. Känner för en gångs skull hur skönt det kan vara att bara vara. Har till och med tvn på! Myser till det lite extra med en massa tända ljus. Hoppas på att Adam kommer snart. Onsdagsmys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0