Sccchhhh!

Mötet i Kristianstad gick bra, trots mycket tyst publik. Tror man kunde hört en knappnål falla. Exemplariskt om det vore en skolklass! Men för oss blir det ju såklart roligare om folk visar intresse och ställer frågor under mötets gång. Nu har vi visserligen varit ute på turné i nästan sex hela veckor och kan det mesta på rutin. Man påverkas inte märkbart av en tyst publik. Jag minns att under den första veckan, när man inte riktigt visste hur folk skulle reagera, att jag kände en liten gnutta osäkerhet om varenda en i publiken  satt tyst utan att visa ett tecken på positivitet. Men efter varje möte har vi mötts av goda ord och kompimanger gällande upplägg av möte och inspiration. Härligt!

Även in Kristianstad fick vi tillsut igång folket. Kanske inte under mötet, men däremot efteråt! En del stannade kvar en hel timme efter mötet. Det är precis som att man inte vill störa under mötets gång, men efteråt ställer frågor man kommit på och funderat över. Vilket såklart också är bra! Det var i alla fall ett mysigt gäng. Och jag fick massor med härliga komplimanger gällande mina arbeten. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0