Stort hjärtligt TACK!

Tack alla för de här sex veckorna! Det har varit fantastiskt roligt och jag är både stolt och tacksam över att ha fått vara med. Höstens medlemsmötesturné tillsammans med Euroflorist är nu över och jag tackar för mig. Att arbeta som inspiratör och försöka imponera på andra kretaiva florister är en utmaning, men absolut något som jag stormtrivts med! Jag har haft otroligt roligt och hoppas att det här kan vara början på något nytt. Det var första, men definitivt inte sista gången jag tog mig an att arbeta som inspiratör. Ser fram emot nya utmaningar och kreativa uppdrag!

Speciellt tack till Gunilla och Linda som fann mig bland alla hundratals florister som finns runtom i landet. Jag är glad att ni gav mig chansen och ännu gladare för att ni trott på mig och att jag fått visa vad jag kan. Det har som sagt varit en utmaning, men också fantastiskt roligt! Det har krävts tid och planering, men som plåster på såren efter sveda och värk, sitter jag med ett leende på läpparna och tänker tillbaka på alla fina ord och kommentarer från florister runt om i landet. Tack till alla er som kommait till mötena! Och såklart tack till Euroflorist Sverige Ab som gett mig chansen och uppdraget! På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0