Tack Karlskrona!

Igår höll vi medlemsmöte på min hemort, Karlskrona. Skönt att slippa resa under dagen och kunna förbereda allt utan stress. Jag var på plats i butiken 08.00 för att ta emot blomsterleverans från Tomtebo. För första gången under de här sex veckorna hann jag med att varuvårda blommorna. Vilken härlig känsla. Jag gick med ett leende på läpparna upp till butiken. Tänk att få snitta blommor och dricka kaffe med Ulrika. Mys. Hann med att förbereda en hel del av arbetena inför kvällen innan Gunilla dök in strax efter 11.00.

Vi lastade ur bilen och transporterade blommorna från Lindohfs över till Statt några hus ner på gatan. Vi hade blivit tilldelade Stora salen på Statts festvåning för kvällens möte. Det är en gammal stor och vacker lokal med kristallkronor i taket. Omkring 50 personer var anmälda att komma. Däribland såklart Ulrika och gänget från Lindohfs, samt en hel drös från floristprogrammet på Östersjöskolan, inklusive min gamla lärare Elisabteh. Roligt att få visa upp sig inför kända ansikten. På gott och ont antar jag. För visst är man väl mer kritisk om det är någon man känner? Det tror jag i alla fall...

Kvällen gick i alla fall bra och jag hoppas att alla är nöjda. Fick i alla fall inga negativa synpunkter riktade mot mig, så jag hoppas att man gick hem med mycket inspiration och positiva tankar.

Inte nog med alla kända ansikten, tidningen kom på besök för att göra ett reportage om mig. Tackar Elisabeth för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0