Besök på ön

En stor del av dagen har spenderats på Aspö. Tog mig tiden att åka ut för att hälsa på familj och släkt. Hinner sällan med allt man vill på helgerna, när man är ute och far i veckorna. Men idag tog jag mig i kragen och hoppade på färjan ut till ön. Tyvärr kunde inte Adam följa med, eftersom han skulle spela fotboll och fixa med lite jobb.

Gjorde först ett besök hos farmor och farfar uppe på kullen. De bjöd på hemgjord chokladpudding och egen vinbärssaft. Gott! Och så spelade vi Skipbo.

Efter ett par timmar promenerade jag vidare för att hälsa på mamma och pappa. Kom hem lagom till middagen. Mamma hade lagat mina favoritbiffar med egen sås och potatis. Mums! Skulle kunna äta biffar istället för godis. Men tror kanske att Adam tyckt att jag var aningen konstig om jag fyllt godisskålen med biffar en lördagskväll... Men precis så goda är dem!!

Passade såklart på att mysa lite med min lilla älskling Filippa, en av familjens två katter. Hejade på Kasper som inte är lika kelvillig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0