Träningsvärk?! JAAAA...

Vaknade idag med en mycket stel kropp. En kropp som inte var ett dugg samarbetsvillig. Tvingade mig ur sängen och gick en lååååång promenad. I vilket fall så kändes den väldigt lång. Benen kom liksom aldrig riktigt igång. Kan bero på gårkvällens pumppass... Måste ärligt erkänna att jag har träningsvärk! Typ precis överallt... Det känns att man inte är i den form man varit. Usch och fy. Men nu ska det bli ändring. Nu är jag igång igen!

Nu ikväll har jag kört trippelkombinationen på gymmet. Värmde upp med löpning och därefter pump+core+spinning. Perfekt kombination då varje pass är 30 minuter långt. Och spinning är den bästa avslutningen man kan göra. Man svettas och ger gärnet. De sista krafterna bara ska ut! Härlig känsla efteråt. För att varva ner gick jag en liten omväg hem. Skönt med promenad i duggregn.

Hoppas att träningsärken ger med sig så jag kan köra på med träningen ordentligt. Det kan ju bara bli bättre, eller hur? Trotsade min kropp och gick ändå på pass idag. Går inte att ligga på latsidan på grund av en öm kropp. Nej nu har jag bestämt mig, nu är jag redo att sätt igång på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0