Helgplaner

Oj vad tiden går fort. Imorgon är det fredag igen och ännu en vecka går mot sitt slut. Eftersom jag bara är ledig söndagar så går helgerna dessutom extremfort.

Imorgon kväll blir det fredagspizza tillsammans med min kära vän Lina. Ska bli roligt. En fredagskväll med god mat i fantastiskt sällskap, det är fint det.

På lördag blir det jobb igen. Dagen för tredje advent. Vi hoppas såklart på mycket kunder och bra försäljing. Efter jobbet kanske det blir ett besök hos morfar. På kvällen blir det party tillsammans med Susanne. Det var jättelängesen jag var ute och dansade, så ska bli jätteroligt! Var dessutom en evighet sen jag umgicks med Pyret, så jag anar en höjdarkväll med mycket prat och skratt. Kanske slinker ner några glas vin tillsammans med hemlagad mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0