Önskelista

Önska sig saker får man alltid göra, eller hur? Tomten brukar ju faktiskt komma varje år, så vi får väl se om han gör det även i år. Men önskar man sig inget kan han ju inte veta. Så här kommer en liten kom ihåg lista på vad jag skulle vilja ha.

  • Systemkamera med objektiv + väska, minneskort, batteriladdare
  • AFRICA Lonely Planet guide book (är på engelska)
  • Bra köksknivar
  • Regnställ (har hittat ett för 499:- på Stadium)
  • Smidig fleecetröja/jacka med dragkedja
  • Bekväma smidiga hikingskor med bra grepp
  • Prenumeraton av resetidningen VAGABOND http://www.tidningskungen.se/prenumerera-pa-tidningen-vagabond.asp
  • Sällskapsspelet "När då då?" från Egmont Kärnan och "Vagabond" från Alga
  • Träningskort på Lokomotion
  • De fina små glöggmuggarna från Indiska
  • Våffeljärn
  • Pandora-berlock till mitt fina armband

Nu kommer jag nog inte på så mycket mer... Fast det finns säkert en massa saker jag egentligen skulle vilja ha, eller behöver. Typ som en miljon kronor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0