12 dagar...

... tills jag är i Paris! Jag längtar massor! Har aldrig varit i Frankrike förut. Paris är en av de städer jag verkligen vill besöka. Vem vill inte se Eifeltornet och Triumfbågen? Skulle väldigt gärna vilja ta en tur ut till slottet i Versailles också. Där finns en helt fantastisk barock trädgård. För att inte tala om slottet! Har sett bilder från när en vän varit där, det ser helt magiskt ut! Blir nog en sväng förbi Notre Dame också. Kanske stöter på den krokige ringaren. Nån som har tips om vad som måste ses och göras under en vistelse i Paris? Tipsa gärna! Jag vill se och göra allt som är typiskt för staden och landet. Så klart finns vin och baguetter med på förtäringslistan. Som sagt, 12 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0