Göteborg!

Imorgon åker jag till Göteborg för att träffa Erik och Amanda, paret som jag bodde tillsammans med i Sydney, Australien. De har nyligen fått en liten son och är i Sverige för att besöka vänner och familj. Erik är svensk och Amanda från Sydafrika. Och deras lille Elliot blir då australiensisk, häften svensk, hälften sydafrikan.

Tar tåget upp efter jobbet. Kommer fram nångång omkring 22 då jag blir mött av Elin, som jag ska sova hos. Hon slutar jobbet precis då, så passar perfekt. Fredagen kommer jag att spendera tillsammans med E+A+E och lördagen med Elin. Hade hoppats på att hinna med Liseberg och kanske lite shopping, men vi får väl se.

Nu är det dags att sova! Har nyss packat klart. Men får väl se om jag hinner ändra mig till imon. Ska ju tydligen bli regn däruppe hela helgen... Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0