Morgon i butiken.

Godmorgon mina vänner!

Onsdag morgon och jag inväntar dagen med en kopp kaffe. Har redan mottagit dagens förtsa snittblomsleverans och skyltat om i butiken. Det är lugnt i blomstervärlden såhär års. Folk köper inte lika mycket blomster som på hösten och vintern. Nu vill man ju såklart vara ute och njuta av solen så gott det går. Nu när den faktiskt kikat fram en hel del på senaste...

För övrigt har jag ytterligare två leveranser att vänta. Det är inte särskilt mycket, men det är väl i stort sett den enda som händer att se fram emot. Jag har förståss lite begravningsbinderi till imorgon och några enstaka bud som ska göras. Hoppas dagen går lite fortare än igår! För igår var det en lååång arbetsdag. 10 väldigt långa timmar. Hoppas på mer fart och fler kunder idag! Kom o köp!!

Trevligt att skriva av sig litegrann. Längesen jag bloggade nu. Slutade innan Afrika i början av januari och fortsatte visst aldrig efteråt. Tanken var ju att jag skulle uppdatera er om resan genom bloggen. Men på grund av bristande internettillgänglighet så lades projektet med bloggen ner... Men nu är jag tillbaks! Pigg och glad, redo för nya tag! :)

Ha en bra dag! Nu ska jag se över dagen och klunka det sista kaffet. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0