Glamour

Igårkväll var jag på galmourfest med Malin hos hennes kompis Elin. Jättetrevligt! Vi lekte lekar och spelade spel. Och senare på kvällen gick vi såklart ut. Känner i höfterna idag att det blev en hel del dans. Hade verkligen kanonkul! Var längesen jag var ute i Karlskrona, längesen jag hade så kul.

Idag fick det därmed bli sovmorgon. Gick upp strax efter tio efter dryga sex timmars sömn. Satte igång med att städa och fixa lägenheten. Har under dagen hunnit med att dammsuga, diska, tvätta, och byta sängkläder och gardiner.

För att pausa i hushållsaktiviteterna följde jag med mamma till Mio och Karlskronamöbler. Hon hade rast mellan ett och fyra, så vi åkte på en liten möbletrip. Inget shoppat, men mycket spanat. Avslutade med sen lunch på cafe tre g. Jättetrevligt! Inte ofta man umgås med sina föräldrar numera... Pappa hade inte tid att träffas idag, trots att det är Fars dag! Han skulle tydligen på hockey... Men grattis ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0