Fredag

Nu minns jag hur fredagarna brukar vara. Innan jag gav mig ut på turné med Euroflorist, innan jag hade just fredagarna lediga. Nu är jag tillbaks i butiken och jobbar nästan jämt 8-18. Hela dagen liksom försvann. Men visst har vi sålt bra! Jag snodde ihop några höstmys- respektive fredagsmysbuketter. Och visst sålde de som smör i solsken ;) Undrar varför man säger så egentligen? Låter hur konstigt som helst... Men så var det i alla fall!

Efter jobbet tog jag mig en härlig och uppfriskande promenad runt stan, och lite till. Skönt med lite frisk luft! Har nu precis käkat och ska strax göra mig iordning inför fredagsmys med Emma. Ikväll blir det bio! Dags att se Jägarna 2. Har hört både bra och dåligt. Vi får väl skapa en egen uppfattnig helt enkelt.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0