Gävle

Och där var andra mötet för veckan avklarat. Denna kväll i Gävle. Både hotellet generellt och personalen är toppen! Känns verkligen som att man riktat in sig på konferens. Nya fräscha lokaler och mycket gästvänlig personal. För att inte tala om kvällbuffén! Succé!

Kvällens möte har gått bra. Något tyst men iaktagande publik. I pausen och efteråt fick vi gott om positiva kommentarer från många. Det är så himla roligt att höra vad folk tycker om arbetena jag gör. Framförallt om de gillar idéerna och tar till sig av inspirationen. Det är ju ändå det som är tanken! Det gör mig både glad och lite mallig att få höra så mycket trevliga och uppskattande kommentarer. Man växer som person och i sin yrkesstolthet.

Även om jag gör i stort sett samma saker varje kväll känner jag mig ännu inte trött på arbetena eller blommorna. Varje kväll, varje möte är sig olikt. Och vid varje tillfälle får jag olika kommentarer om det jag gör. Det är utvecklande att stå inför folk och arbeta. Man lär sig nya saker hela tiden, men just nu lär jag mig massor! Och jag stormtrivs!

 

Bollen blir oftast en wow-upplevelse och det går en positiv sus genom hela lokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0