In i det sista...

Sådärja! Ännu en dag i kreativitetens anda. Är nu klar med testrundan och alla arbeten är utförda. Jag är på G och känner hur det börjar krypa i kroppen när jag tänker på mina framträdanden. Jag är taggad och det ska bli så himla kul att få inspirera landets florister och visa upp mina ideér. Imorgon flyger jag till Sundsvall och på måndag 07.00 kör vi mot Luleå.

Handbagaget är fyllt med lärkkottar, grenar, konstruktioner, nypon och annat kul här ifrån söder. Resväskan får vänta tills imorgon... Har i alla fall börjat lägga fram vad som ska stoppas i.

Ikväll har jag varit ute och ätit med moster Kerstin. Blev grillat på Stars and Stripes. Trevligt. Men tiden gick på tok för fort! Nu har hon åkt tillbaks till ön och jag funderar på att sova... Har haft mycket att stå i den senaste veckan, för att inte tala om de senaste två dagarna.

Här kommer de sista bilderna från förberedelserna... Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0