Ledig helg!

Solen skiner och jag är ledig. LEDIG! Det händer inte ofta. I alla fall inte en hel helg. Så himla härligt! Igår kände jag mig mest slö hela kvällen och somnade redan klockan sju... Vaknade vid halv tio då Adam kom och hälsade på. Blev sent fredagsmys. Men jag behövde verkligen den där tuppluren...

Idag började vi dagen med att åka ut till Säljö för att hämta upp Adams fotbollsskor. Solen sken och det var alldeles stilla på vattnet. Vi hoppade i den lilla båten och Adam rodde över sundet. Underbart! Jag älskar naturen. Vi ska verkligen vara glada för hur vackert vi har det i Karlskrona.

Nu är jag precis hemkommen från Rosenholm. Jag promenerade 6,5 km slingan och Adam spelade fotbollsmatch. Egna aktiviteter på samma ställe. Skönt att få röra lite på sig efter en intensiv vecka med mycket sittande (och stående).

Har inte tid att sitta här just nu. Ska åka ut till Aspö en sväng för att se när Adams vän spelar fotbollsmatch mot Skäret. Passar även på att hälsa på farmor och farfar. Mamma jobbar helg, men pappa är hemma så får väl bli ett besök dit också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0