Lördagsfika

Lugn lördag. Adam och jag unnade oss sovmorgon och steg inte upp förrän 10. Han hastade iväg till jobb och jag började fixa här hemma. Omkring tolv gick jag upp på stan för en snabb shoppingrunda. Passade på att sticka in huvudet och säga hej till Ulrika på jobbet. Köpte mig ett nytt Pandora armband på Bohlins som hade nyöppningserbjudande efter renoveringen. Verkligen snyggt och fräscht i lokalen nu! En riktig helomvändning, som behövdes!

Mötte upp Emma som höll på att hungra ihjäl. Vi gick till Grevaregården där jag nöjde mig med bulle och kaffe. Emma började med kaka som förrätt och fortsatte därefter med lunchen. Efter fikan gick vi ner till Idrottshallen för att kolla handboll. Seriepremiär för Flottans pojkar. Överlägsen vinst. Grattis!

Nu är jag hemma en stund för att bara ta det lugnt. Ikväll blir det film och taco hos Emma. Hennes tvillingsyrra Ida får också vara med. Så det blir en sammanfattningsvis lugn och skön lördag. Man är inte så sugen på att ut och dansa efter intensiva dagar på resande fot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm godfika! Mycket trevligt ställe, får lätt gå dit igen. mysepys med filtar oxå :)

2011-09-24 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0