Örnsköldsvik-check!

Tredje mötet avklarat..Det går bra nu! Alt känns stoppen och det är så himla roligt. För varje kväll som går hinner jag med mer och mer och känner mig betydligt tryggare. Det varierar såklart hur folk bemöter en och vad som intresserar och inspirerar varje individ. Det är lite som att tävla med sig själv från kväll till kväll. Det viktigaste för mig är att folk vaknar till och får idéer. Man behöver inte tycka att allt jag gör är fantastiskt, men att man sätter igång tankeverksamheten och tar till sig av inspirationen. Det behöver inte betyda att man ska göra precis som jag, men att man får en idé att utveckla till sin egen i den butik man jobbar. Att se någon arbeta får i alla fall mig att tänka till. Det kan vara precis vad som helst. Små detaljer eller knep som man inte tänkt på tidigare. Bara att se någon skapa får mig att inspireras och jag får tusen andra idéer i huvudet. Det är precis det jag hoppas andra också får! Jag vill att de som kommer till mötena och tittar på min inspiration ska känna hur det kliar i fingrarna och att kreativiteten flödar. Man ska få en kick och påminna sig själv om att vi har ett fantastiskt jobb med så många möjligheter. Det är bara att sätta igång och jobba! Producera och sälj!


Imorgon Östersund!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0