Scenskräck?

Veckan som gått har varit bra och jag har lärt mig massor! Att stå på scen och arbeta inför folk är inte samma sak som att stå i butik och ta emot kunder. Men visst är det kul! Och det blir dessutom roligare för varje gång. Det är en märklig känsla att veta att folk tittar, iakttar och lyssnar. Att vara den som fångar allas blickar och intresse är speciellt. Men det är en utmaning. Det gäller att fokusera och tänka på vad man gör. För på scen kan man ingenting dölja. Men scenskräck, det har jag då ingen :)

Imorgon är det dags igen. Jag hoppar på tåget mot Norrköping 8.51. Nu har vi mer rutin och förhoppningsvis går det smidigare denna måndag. Nu ska jag packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0