Tiden går...

Som sagt, tiden bara flyger och dagarna rullar på. Senast jag skrev skulle jag till Göteborg, vilket nu är drygt en vecka sedan. Jag hade en fantastisk helg på västkusten tillsammans med vänner. Så himla roligt att träffa Erik och Amanda som nyligen fått en liten son, Elliot. Hann dessutom med en kväll på Liseberg tillsammans med Adam och hans syster. Bodde hos Elin som precis flyttat in i egen lägenhet. Många flugor i samma smäll.

En vecka har passerat därimellan och saker och ting har hänt. Tjejen som skulle arbetat de första veckorna för EuroFlorist har blivit tvungen att hoppa av och jag har blev tillfrågad att ställa upp. Vilket innebar en avbokning av min resa som varit planerad och betald sedan maj månad. Men med tanke på chansen och karriären så var beslutet inget att fundera över. Det blir alltså ingen Italienresa i höst. Isället blir det höstturné med Euroflorist genom vårt avlånga land Sverige. Vi startar i Luleå på måndag och fortsätter sex veckor framåt. 22 städer ska besökas och 24 möten hållas. Jag står för inspirationen under alla mötena och över tusen kritiska florister väntar med höga förväntningar på att få se mig visa nyheter och smarta användbara ideér. Det är bara att köra på och göra sitt bästa! Blommor är ju det jag är bra på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0