Uppdatering för veckan

Tänkte uppdatera er lite om vart jag kommer att befinna mig i veckan. Första mötet blir i Norrköping, redan ikväll. Imorgon åker vi vidare till Jönköping, därefter Växjö och avslutningsvis Kalmar på torsdag. Avstånden blir kortare än uppe i norr. Skönt. Förhoppningsvis kommer vi att ha mer tid före mötena för att ställa i ordning och förbereda och kanske till och med koppla av en liten stund? Återstår att se. Men nu är vi något mer rutinerade än starten i förra veckan, så vi hoppas att allt ska flyta på och gå som på räls. Denna veckan är det jag tillsammans med Gunilla och Anna-Karin från Euroflorist som står för mötena, samt en ny tjej från Caesar Collection. Kommer att sakna norrlänningarna! Framförallt Annika och Karin som jag spenderat förra veckan tillsammans med. Men nästa vecka åker vi mer norrut igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0